20.09



Oftast brukar det kännas som att tiden rinner mellan mina fingrar som sand och försvinner i en svindlande takt men hör och häpna, dom här tre dagarna har varit tvärt emot.
Förundras lite då och då att det bara är onsdag än så länge och tror att den största anledningen till det är att dagarna är totalt fullproppade med saker vi gör och information om allt som ska göras...
Än så länge känns det bra i klassen i alla fall, många kommer direkt från gymnasiet så ibland kan jag känna mig lite gammal men jag är absolut inte ensam om den saken.

Nu har jag iaf precis beställt första boken som vi ska ha med oss på måndag, hoppas innerligt att jag hinner få den innan dess! Det är Roy Andersson som har skrivit den med en lagomt djup titel,- Vår tids rädsla för allvar.



Den känns superintressant och jag ser fram emot att läsa den, lite skum kännsla däremot att ha en deadline på att läsa klart en bok istället för att läsa när helst man vill!

Idag fick vi även se film på morgonen,- Slaget om Alger. Bra film tycker jag, en man kan sitta och diskutera över länge och det fick vi även göra senare med en liten workshop!

Nolle-P håller visserligen fortfarnde på i en och en halv vecka till, men det känns att det är på allvar nu.. kan vara för att jag i skrivande stund lyssnar på Johnny Cash också, man vet alldrig, otroligt lättpåverkad av musik.
Ingen jättevåg av hemlängtan än, men den kommer väll den med.

Ni får ursäkta om jag är fåordig men gårdagens fest tog ganska hårt på mig, med all rätt! Kul var det och det är huvudsaken!


EP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback