22.51



Helgen har gått och det har varit toppen! Nolle-P håller fortfarande på, en vecka till, men istället för att ansluta till det man "borde" varit med på i lördags gjorde jag valet att utforska en närliggande pub som är helt fantastisk. Saliga Munken heter den och är, enligt mig, bäst hittills här!
Imorgon börjar vi redan 08.00 och sedan väntar en pubrunda med stora klassen här i stan som säkerligen kommer öppna ögonen för än fler pubar där man kan avnjuta alla olika sorters öl!
Det enda minuset är att vi börjar 08 på onsdag morgon också, så får bli en förnuftig konsumtion av den heliga drycken.
Lika bra det kan jag tänka mig iom att det kommer bli full fart både tors och fre i Linköping och sedan väntar finsittningen på lördag!

Sådär, ett smått tråkigt och allmänt informations stycke i brist på annat! Får återkomma dom närmsta dagarna med andra observationer och dylikt!

EP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback