Fierce



Inget är som väntans tider kära vänner, INGET.
Nu har jag lyckats övertyga min fantastiska vän Jonna om att Norrköping is the place to be Lör-Sön så kvällen kommer inte vigas åt lugnet utan den uppenbara motsatsen... Fierce kommer de bli.

För att uppdatera om min förtjusande förkylning är den densamma.. fick strosa bort till systemet idag för att inhandla lite rosé och vägen dit påminde smått om gårdagen om man bortser från regnet som rådde då.

Svårtattandas.se

När jag väl kommit fram och in i denna fabulösa butik kom svettningarna som ett brev på posten...

I'm not alone


Fräsch som jag då kände mig var det för en gångs skull Jag som tittade ner i golvet i hopp om att inte skrämma bort eventuella nya bekantskaper. Sen kan man ju tycka, såhär i efterhand, att det var onödigt men men.
Ofta ragga nya vänner på systembolaget i Norrköping. Fantastiskt.


Imorn kväll kommer det vara För Fika med våra phaddrar på spetsen kl 18.00, ser jag fram emot...! Återstår att se om det blir nån uppdatering här imorn, hellt upp till kvällens förståndsnivå.


EP

Kommentarer
Postat av: Inga

Gick de nå bra på fikat? =D Och första skoldagen idag!!! Hoppas det går bra! Du får ringa när du får tid <3 Saknar dig!

2011-08-22 @ 14:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback