22.17 i Norrköping.



Kväll i Norrköping, min nyfunna hemort, känns inte så konstigt som jag såg framför mig för någon vecka sen.
Det känns förvisso smått ensamt, korridorerna här är nästan tomma än så länge. Är en kille i min korridor men han hör till den asociala typen (än så länge iaf) och tittar ner i golvet eller på sin älskade tallrik med mat så fort man möts hahah, man kan tro att jag är skräckinjagande!

Rummet är klart nu iaf och jag är mycket nöjd..! Jag hade AsBra timing och lyckades åka på en rejäl förkylning med hosta och allt precis dan innan flyttlasset började rulla söderöver.
Tur hade jag då som hade med mig både min far, min lilla-syster och systers karl som så lägligt tyckte det var jätteroligt att spackla, måla och snickra ihop Ikea möbler när jag satt och snörvlade och gjorde mitt bästa på sidan om. Tror jag lyckades undvika att smitta någon av dom iaf, hoppas jag!!

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder här så ni får se hur det blev... skulle ha haft ett vidvinkeltobjektiv till kameran men det får bli senare i livet..


Såhär såg det ut innan, allt i en hög mitt på golvet..

Innan, Allt i en hög mitt på golvet..



Rummet från Hallen sett.

Rummet sett från hallen



Skrivbordet

Skrivbord



Visst är det stort....



Klart man ska ha blommor!! Någon som bettar på hur länge dom får leva?



Har blivit ljusinfluerad av alla i min omgivning som tänder ljus hela tiden..



Sängen med Stort .S. samt nattygsbord och tvättkorg.



Sväljer mycket denna hylla...!!



Funderar på att rita ett kors i taket för att allt gick in i skåpet, trodde jag inte ;D!








Det känns väldigt fräscht och nästan hemtrevligt redan, nu är det absolut "kommaochhälsapåvänligt". Bara att slå en pling innan så har jag en fin fin liten madrass till låns, om inte annat är min matta sovduglig också, mjuk o go.

EP



Kommentarer
Postat av: peas

jag gillar mest att det finns en bild på mig på ditt skrivbord! <3



hoppas du kommer stormtrivas och jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag och städ-björn får provligga sängen med stort S. för jag antar att när jag blivit ett riktigt fetto blir sängen svår att dela.. madrass medtages.

PEAS //din "förra" (snyft) granne och VÄN <3

2011-08-16 @ 23:45:06
Postat av: Philippa & Michaela

Hej, vi är två tjejer som startade en blogg tillsammans för några dagar sen om att lämna stockholm och flytta till helsingborg, grym uppdatering och massa bilder och annat kul, redan sjukt många läsare! Hoppas du går in och kollar och förhoppningsvis stannar kvar i framtiden. :)

Postat av: Inga

Vad bra det blev när du fick ordning på sakerna i hyllan! Saknar dig syster, nu ska jag masa mig upp ur sängen och leta efter frukost! <3

2011-08-17 @ 11:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback