Varför...




...... skriva varje dag, när man kan vänta alldeles för länge emellan för att öka efterfrågan?

Näe just det, det finns ingen efterfrågan på min blogg.

ÄN !!!

Trippen ner till Norrköping gick super bra och mina visioner för mitt kommande hem är nu realistiska (hyffsat iaf, min realistiska sida är inte så stor).

Norrköping



Vi kommer måsta spackla och måla om lite i själva rummet, ja jag vet, kanske lite väl ambitiöst för ett korridorsrum men det struntar jag i, vill trivas och ha det fint omkring mig.



Iom att badrummet har turkost och ljusgrått kakel utgår jag därifrån med den nya färgskalan som blir den slutgiltiga och förhoppningsvis fantistiska också.
Utsikten från mitt fönster berstår av innergården som ser förträffligt trevlig ut med grillplats och hela kittet!!




Helgen har också varit toppen, trots regn och en liten dust med en ny svart merzedes på väg ut till Skatan så Bee's vänstra backspegel blev lite ledsen. Just bra timing när hon ska bli såld. Hon kanske kände på sig det och vill straffa mig lite för att jag säger upp våran vänskap som nu förgyllt mitt liv i hela 2 år...!! Uppriktigt ledsen Bee. Du kommer finnas kvar i mina innersta ömma tankar.

Till veckan återstår allt sånt där roligt som ska göras innan man flyttar som jag alltid skjuter upp till det sista.
Sortera saker, KLÄDER (-jippi-), tvätta och hela den biten. Men vafan, det äre värt... man måste ju lida lite ibland också.

Har för övrigt börjar läsa "Hypnotisören" av Kepler nu... trodde jag skulle fastna på en gång men icke.

Kepler



Känns inte lockande att läsa svenska böcker längre, allt jag maler i mig är på engelska och det ser ut som att det kommer fortsätta i det spåret framöver också. Klagar inte.

EP


Kommentarer
Postat av: Inga

Jag tror det kommer bli kanon där nere ska du se!! Kmr sakna dig!! <3<3

2011-08-08 @ 16:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback