20 April 12.09

Nu har två jätteroliga veckor gått och jag vet inte riktigt hur jag känner inför faktumet att dom är slut. Både lättnad att tids och prestations-pressen är över men också supertråkigt att inte få jobba med den gruppen mer. Tre filmer på två veckor med en grupp underbara människor som kreativiteten verkligen fungerade bra tillsammans med, det är inte fy skam!

Som ett tack för tiden, även om det "bara" var två veckor, och som ett litet hejdå i och med att jag slutar nu till sommaren bestämde jag mig för att överraska dem med en bloopers film :)…! Förstora den helst när ni kollar på den och höj volymen :)!

 

Tack än en gång för tiden och inspirationen, kommer sakna er.


Kommentarer
Postat av: Inga

vad bra den var ! :D <33

2012-04-25 @ 22:11:51
Postat av: Maria

Tack själv Elin, du kommer vara saknad. Du och ditt vackra leende. =)

2012-05-04 @ 10:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback