11 Mars 16.54


Helgen har nästan gått enligt mina planer. Ett välkommet inslag på lördagen var ett vernissage besök, smörgåstårta, ypperligt trevliga damer och finalen av Melodifestivalen.

Melodifestivalen har aldrig varit något som intresserat mig men med rätt människor blir det ganska underhållande ändå!

Då bilder säger mer än tusen ord (klyschigt jag vet) tänkte jag visa några bilder från lördagen istället för att lägga ord på den!

 

 

Håller ju på att träna som rena rama biggest loser dåren just nu (nästan iaf!) så tänkte i lördags att jag skulle ta ett kort på ansiktet för att se om det hänt något där. Det hade absolut blivit smalare men det jag först la märke till var att det lika gärna skulle kunnat vara en kille på bilden!? :D

 

 

Nog om detta, resterande halvan av söndagen ligger framför mina fötter och den ska spenderas slappandes!! Game of Thrones är en serie jag börjat kolla på nu och är redan hooked, ett tips till de som inte sett den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback